F1 Прикладна математика – магістратура
F1 Прикладна математика Комп'ютерне та математичне моделювання
МАГІСТРАТУРА
Мета освітньої програми F1 “Комп’ютерне та математичне моделювання”. Метою освітньо-наукової та освітньо-професійної програми є підготовка фахівця, який володіє спеціалізованими знаннями у сфері прикладної математики, що включають сучасні наукові здобутки, та здатен до здійснення математичного та комп’ютерного моделювання об’єктів та процесів, що в них відбуваються, проведення прикладних досліджень та критичного осмислення інженерних проблем з точки зору розв’язання за допомогою традиційних та інтелектуальних методів обчислень.
Освітньо-наукова програма «Комп’ютерне та математичне моделювання» знаходиться в парадигмі місії та стратегії університету і дає можливість професійно-наукового розвитку в сфері застосування поглиблених знань й практичних навичок з математичних, комп’ютерних та природничих дисциплін або подальшого навчання, зокрема на третьому рівні вищої освіти (доктора філософії) за спеціальністю F1 – «Прикладна математика» (за освітньо-науковою програмою «Прикладна математика») або суміжних спеціальностях.
ХАРАКТЕРИСТИКА ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ
Основний фокус освітньої програми та спеціалізації, спрямовується на підготовку фахівців, які мають поглиблене розуміння та високу кваліфікацію в аспектах здійснення математичного та комп’ютерного моделювання об’єктів, процесів та явищ фізичної природи, що використовуються для здійснення прикладних досліджень в інноваційній інженерній та науковій діяльності.
Програма акцентована на розбудові компетентностей необхідних для створення, обґрунтування вибору та адаптації до коректного застосування складних, зокрема нелінійних, математичних моделей, а також на набутті професійних знань та навичок розробки, модернізації та налаштуванні методів і алгоритмів інтелектуальних обчислень, зокрема в рамках підходів керованих даними.
Особливості програми. Освітня програма «Комп’ютерне та математичне моделювання» структурована таким чином що формує компетентності в галузі традиційних підходів до обчислювального моделювання складних явищ і процесів різної природи, а також підходів інтелектуального комп’ютерного аналізу, зокрема підходів керованих даними та методів машинного навчання.
Поєднання цих двох компетентностей, що разом спрямовані на здійснення прикладних математичних досліджень в інженерних та інформаційних системах, забезпечує синергетичний ефект, який надає здатності до інтерпретації результатів моделювання згідно предметної області та інтегрування знань, зокрема в умовах невизначеності та неповної інформації.
До інших важливих особливостей слід віднести:
наявність проєктної форми навчання, що концептуально впроваджує CDIO підхід, при цьому здобувачі освіти залучаються до виконання індивідуальних та командних прикладних проектів;
можливість до академічної мобільності здобувачів освіти в рамках активної участі інституту та випускової кафедри в німецький програмі академічних обмінив, зокрема в програмі стипендії Л. Ейлера (переддипломне стажування в Магдебурзькому університеті Отто-фон Гьоріке, м. Магдебург, Німеччина);
наявність декількох освітніх компонент, зокрема «Моделювання в CAE системах», «Алгоритми МСЕ» та «Програмування сучасних чисельних методів», що розроблено та впроваджено у співпраці з викладачами кафедри механіки суцільних середовищ Рейнсько Вестфальського технічного університету, м. Ахен, Німеччина в рамках міжнародної програми Німецької служби академічних обмінів (DAAD, проєкт 57653616, 2022 р.) під назвою «Цифрова Україна: Забезпечення академічної успішності під час кризи (Digital Ukraine: Ensuring Academic Excellence in a Crisis)»;
викладання ряду навчальних дисциплін передбачено на англійській мові;
програма адаптована під навчання іноземних громадян.