Результати опитування студентів 4-го курсу спеціальності 124 «Системний аналіз». 2024 рік
Анкетування для оцінки якості навчального процесу та змісту освітньої програми “Системний аналіз і управління” кафедри системного аналізу та інформаційно аналітичних технологій проводилось анонімно з 01.06.2024 р. по 20.06.2024 р. із застосуванням електронної анкети.
Було отримано 11 відповідей.
Зведені результати анкетування.
- Наскільки Ви задоволені змістом ЗАГАЛЬНИХ дисциплін за освітньою програмою?
- 2 бали – 2 (18%)
- 3 бали – 2 (18%)
- 4 бали – 4 (36%)
- 5 балів – 3 (28%)
- Середня оцінка 3,73 бали
- Наскільки Ви задоволені змістом ФАХОВИХ дисциплін за освітньою програмою?
- 2 бали – 1 (8%)
- 3 бали – 3 (28%)
- 4 бали – 4 (36%)
- 5 балів – 3 (28%)
- Середня оцінка 3,82 бали
- Наскільки Ви задоволені змістом і якістю викладання дисципліни “Іноземна мова”?
- 3 бали – 4 (36%)
- 4 бали – 2 (18%)
- 5 балів – 5 (46%)
- Середня оцінка 4,09 бали
- Оцініть рівень забезпечення навчально-методичними матеріалами за 5-ти бальною шкалою
- 2 бали – 1 (8%)
- 3 бали – 4 (36%)
- 4 бали – 3 (28%)
- 5 балів – 3 (28%)
- Середня оцінка 3,73 бали
- Оцініть якість організації самостійної роботи за 5-ти бальною шкалою
- 1 бал – 1 (8%)
- 2 бали – 3 (28%)
- 3 бали – 0 (0%)
- 4 бали – 5 (46%)
- 5 балів – 2 (18%)
- Середня оцінка 3,36 бали
- Оцініть якість системи оцінювання знань студентів за 5-ти бальною шкалою
- 1 бал – 0
- 2 бали – 1 (9%)
- 3 бали – 1 (9%)
- 4 бали – 5 (46%)
- 5 балів – 4 (36%)
- Середня оцінка 4,09 бали
- Чи залучали Вас до обговорення структури освітньої програми та/або змісту навчальних дисциплін?
- Обговорював з конкретним викладачем – 1 (9%)
- Приймав участь у засіданні кафедри – 0
- Висловлював пропозиції по окремим дисциплінам – 2 (18%)
- Мені це не цікаво – 8 (73%)
- Чого, на Вашу думку, недостатньо дає навчання на ОП «Системний аналіз і управління» НТУ «ХПІ»?
- Всього достатньо – 0
- Теоретичних знань – 0
- Вміння самостійно мислити – 1 (9%)
- Навичок професійної діяльності – 8 (73%)
- Практичного досвіду – 10 (91%)
- Інше – 0
- Які джерела інформації Ви систематично використовуєте в навчанні?
- Науково-популярну літературу – 1 (9%)
- Інтернет – 11 (100%)
- Підручники, навчальна література або електронні ресурси бібліотеки НТУ «ХПІ» – 4 (46%)
- Навчально-методичні матеріали, розроблені викладачами – 10 (91%)
- Не використовую жодних джерел інформації – 0
- Як змінився у процесі навчання Ваш загальний рівень знань?
- Значно покращився – 2 (18%)
- Покращився – 9 (82%)
- Не змінився – 0
- Як змінились у процесі навчання Ваші аналітичні здібності?
- Значно покращились – 3 (28%)
- Покращились – 6 (54%)
- Не змінились – 2 (18%)
- Як змінилось у процесі навчання Ваше вміння проводити дослідження та працювати з джерелами інформації?
- Значно покращилось – 7 (63%)
- Покращилось – 3 (28%)
- Не змінилось – 1 (9%)
- Вкажіть, які аспекти навчального процесу, на Вашу думку, є важливими / не важливими
- Наявність дисциплін, вивчення яких студент обирає самостійно – важливо: 100%
- Оцінка студентами якості викладання – важливо: 100%
- Вільний доступ до комп’ютерів та інтернет-ресурсів в університеті з освітньою метою – важливо: 73%, посередньо: 27%
- Збільшення самостійних завдань та, відповідно, зменшення кількості аудиторних занять – важливо: 9%, посередньо: 73%, не важливо – 18%
- Залучення студентів до наукових, зокрема прикладних досліджень – важливо: 45%, посередньо: 45%, не важливо – 10%
- Участь у програмах міжнародної академічної мобільності – важливо: 36%, посередньо: 54%, не важливо – 10%
- Наявність активних та сучасних методів викладання, індивідуалізація навчання – важливо: 90%, посередньо: 10%
- Допомога університету випускникам у працевлаштуванні – важливо: 73%, посередньо: 18%, не важливо – 9%
- Оцініть якість взаємодії адміністрації ЗВО зі студентами за 5-ти бальною шкалою
- Так – 0
- Ні – 11 (100%)
- Чи зустрічали Ви в процесі навчання випадки набуття неправомірної вигоди працівниками та/або адміністрацією?
- Так – 0
- Ні – 11 (100%)
- Оцініть ставлення викладачів до студентів у ЗВО за 5-ти бальною шкалою
- 1 бал – 0
- 2 бали – 0
- 3 бали – 4 (36%)
- 4 бали – 2 (18%)
- 5 балів – 5 (46%)
- Середня оцінка 4,09 бали
- Чи задоволені Ви якістю освіти та вашого навчання у НТУ «ХПІ» у цілому?
- Однозначно так – 3 (27%)
- Скоріше так – 5 (46%)
- Важко сказати – 1 (9%)
- Скоріше ні – 2 (18%)
- Однозначно ні – 0
- Якби Вам знову довелося вирішувати питання про вибір закладу вищої освіти, чи обрали би Ви НТУ «ХПІ»?
- Однозначно так – 3 (27%)
- Скоріше так – 3 (27%)
- Важко сказати – 3 (27%)
- Скоріше ні – 2 (18%)
- Однозначно ні – 0
- Якби Вам знову довелося вирішувати питання про вибір спеціальності, чи обрали би Ви спеціальність 124 «Системний аналіз»?
- Однозначно так – 2 (18%)
- Скоріше так – 5 (46%)
- Важко сказати – 2 (18%)
- Скоріше ні – 2 (18%)
- Однозначно ні – 0
- Що Ви плануєте робити після закінчення ЗВО?
- Продовжити навчання на наступному рівні – 5 (46%)
- Здобути освіту за іншою, більш перспективною спеціальністю – 1 (9%)
- Працювати за спеціальністю – 2 (18%)
- Працювати за іншою спеціальністю – 1 (9%)
- Зайнятися діяльністю, що не потребує глибокої фахової підготовки – 1 (9%)
- Виїхати за кордон для працевлаштування – 0
- Не працювати – 1 (9%)
- Наскільки ймовірно, що Ви порадите іншим вступати на освітню програму “Системний аналіз і управління”?
- 10 – 1 (9%)
- 9 – 3 (27%)
- 8 – 1 (9%)
- 7 – 1 (9%)
- 6 – 1 (9%)
- 5 – 1 (9%)
- 4 – 1 (9%)
- 3 – 1 (9%)
- 2 – 0
- 1 – 0
- 0 – 1 (9%)
Останнє питання передбачало можливість висловлювання студентами власних думок: «Порадьте, що ми можемо зробити для покращення навчання за освітньою програмою “Системний аналіз і управління”».
Серед відповідей на це питання як найбільш цікаві та значущі можна виділити:
- Прибрати 6 день навчання і повернутися до 5 денного навчання;
- Зробити більш сучасні завдання з використанням нових технологій. Хотілось би більше практичних завдань, щоб з початку навчання розуміти, на кого ти навчаєшся. І зробити більше проектів, щоб студенти могли працювати групами. Додати можливість робити завдання з різних дисциплін в одному проекті.
Висновки та прийняті рішення щодо змісту освітньої програми
- Додати до переліку дисциплін вільного вибору загальної підготовки, які пропонуються студентам у 5 семестрі, дисципліну «Спілкуємось професійно іноземною в сфері ІТ. Модуль 5», розроблену викладачами кафедри іноземних мов НТУ «ХПІ»;
- Додати до переліку дисциплін вільного вибору загальної підготовки, які пропонуються студентам у 6 семестрі, дисципліну «Спілкуємось професійно іноземною в сфері ІТ. Модуль 6», розроблену викладачами кафедри іноземних мов НТУ «ХПІ»;
- Ввести до переліку обов’язкових спеціальних дисциплін в 6-му семестрі освітній компонент «Проєкт» замість виробничої практики.