Студентки кафедри менеджменту взяли участь в міжнародній маркетинговій грі

Протягом п’яти днів студентки кафедри менеджменту НТУ «ХПІ» Ірина Хірна (БЕМ-521а.е), Катерина Марченко (БЕМ-623е), Дана Посевіна (БЕМ-723е), Тетяна Тімчишина (БЕМ-723е) разом зі студентами дев’яти європейських університетів взяли участь у захоплюючих змаганнях зі створення оптимальних маркетингових рішень та реалізації ринкової стратегії в грі-симуляції під назвою Markstrat.

Захід проводився в університеті Avans University of Applied Sciences 8-12.04.2024р. (м. Хертогенбос, Нідерланди) спільнотою Dukenet.

Окрім самої гри, студенти брали участь у соціальних заходах, таких як інтернаціональна вечеря та квест із 66 завдань, які потрібно виконати в м. Хертогенбос.

Для студентів це був дуже корисний досвід, який розвинув їхні професійні та комунікаційні навички в міжкультурному середовищі. Також студенти отримали нових інтернаціональних друзів.

Доцент кафедри менеджменту Олена Чайкова прийняла участь як викладач та була в складі тьюторів та журі однієї з 6 команд, які змагалися в одній галузі. Завданням викладачів у грі було слідкувати за прийняттям рішень студентами, направляти їхні думки та допомагати створювати оптимальні рішення в розробці продукту та стратегії просування.