Спеціальність 113 «Прикладна математика», освітня програма «Комп’ютерне та математичне моделювання», за якою готують бакалаврів на каф. ММІ (НТУ “ХПІ”), спрямована забезпечити підготовку фахівців у галузі прикладної математики, здатних формулювати, узагальнювати та розв’язувати практичні задачі у своїй професійній діяльності з використанням фундаментальних і спеціальних математичних підходів, методів, алгоритмів та програмних засобів.
Освітня програма поточного року
та Архів ОП доступні на сайті відділу
забезпечення якості освіти НТУ “ХПІ”
Освітня програма поточного року
та Архів ОП доступні на сайті відділу
забезпечення якості освіти НТУ “ХПІ”
ХАРАКТЕРИСТИКА ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ
Цілі навчання: підготовка фахівців, здатних:
формулювати, розв’язувати й узагальнювати практичні задачі з використанням фундаментальних та спеціальних прикладних методів математичних і комп’ютерних наук; розв’язувати задачі математичного моделювання процесів і явищ в умовах невизначеності та неповноти інформації щодо функціонування системи об’єктів; будувати, досліджувати та застосовувати математичні моделі, що ґрунтуються на даних та на знаннях, створювати та експлуатувати програмне забезпечення.
Основний фокус освітньої програми та спеціалізації,
спрямовується на підготовку фахівців, які здатні проводити математичне та комп’ютерне моделювання об’єктів, процесів та явищ фізичної природи, що мають прикладне застосування до інженерного аналізу та синтезу.
Програма акцентує на розбудові компетентностей необхідних для створення, обґрунтування вибору та адаптації до коректного застосування математичних моделей, а також на набутті знань та навичок розробки, модернізації та налаштуванні обчислювальних методів, алгоритмів та програмних засобів.
Особливості програми.
Освітня програма «Комп’ютерне та математичне моделювання» структурована у такий спосіб, аби надати здобувачам освіти: ґрунтовну математичну підготовку; високий кваліфікаційний рівень в галузі ІТ та програмування з акцентом на алгоритмічне забезпечення методів обчислювальної математики та аналізу даних, а також знання в галузі математичних теорій та концепцій щодо опису фізичних явищ і процесів.
Відповідні структурні частини освітньої програми утворюють логічну систему, де математичні компетенції та ІТ навички застосовуються для практичних задач моделювання та аналізу інженерних та інформаційних систем.
Вибіркова частина програми також структурована аналогічним чином, забезпечуючи по кожній зі згаданих змістовних складових поглиблення специфічних знань або надання спеціалізованих технологічних навичок. До реалізації освітнього процесу в цій частині регулярно залучаються професіонали-практики.
До інших важливих особливостей слід віднести наступне:
1) наявність проєктної форми навчання, що концептуально впроваджує CDIO підхід. Здобувачі освіти залучаються до виконання індивідуальних та командних прикладних проектів.
2) в рамках активної участі інституту та випускової кафедри в німецький програмі академічних обмінив, зокрема в програмі стипендії Л. Ейлера (переддипломне стажування в Університеті Отто-фон Герріке м. Магдебурга, Німеччина) здобувачі освіти мають можливість до академічної мобільності.
СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНА СХЕМА ОП
ОСВІТНІ КОМПОНЕНТИ ОП (СИЛАБУСИ)
Код | Назва предмету |
СП 1 | |
СП 5 | |
СП 10 | |
СП 12 | |
СП 13 | |
СП 15 | |
СП 17 | |
СП 18 | |
СП 19 | |
СП 20 | |
СП 21 | |
СП 23 | |
СП 24 | |
ПП 1 | |
ВВП1 | Дисципліна за ІТ – спрямуванням 1 |
ВВП1.1 | |
ВВП1.2 | |
ВВП1.3 | |
ВВП2 | Дисципліна технічного спрямування |
ВВП2.1 | |
ВВП2.2 | |
ВВП2.3 | |
ВВП3 | Дисципліна за спрямуванням “Моделювання 1” |
ВВП3.1 | |
ВВП3.2 | |
ВВП3.3 | |
ВВП4 | Дисципліна математичного спрямування |
ВВП4.1 | |
ВВП4.2 | |
ВВП4.3 | |
ВВП5 | Дисципліна за спрямуванням “Аналіз даних” |
ВВП5.1 | |
ВВП5.2 | |
ВВП5.3 | |
ВВП6 | Дисципліна за спрямуванням “Моделювання 2” |
ВВП6.1 | |
ВВП6.2 | |
ВВП6.3 | |
ВВП7 | Дисципліна за спрямуванням “Штучний інтелект” |
ВВП7.1 | |
ВВП7.2 | |
ВВП7.3 | |
ВВП8 | Дисципліна механічного спрямування 1 |
ВВП8.1 | |
ВВП8.2 | |
ВВП8.3 | |
ВВП9 | Дисципліна за ІТ – спрямуванням 3 |
ВВП9.1 | |
ВВП9.2 | |
ВВП9.3 | |
ВВП9.4 | |
ВВП10 | Дисципліна механічного спрямування 2 |
ВВП10.1 | |
ВВП10.2 | |
ВВП10.3 | |
ВВП11 | Дисципліна за спрямуванням “Моделювання 3” |
ВВП11.1 | |
ВВП11.2 | |
ВВП11.3 | |
ВВП12 | Дисципліна економічного спрямування |
ВВП12.1 | |
ВВП12.2 | |
ВВП12.3 | |
ЗП 1 | |
ЗП 2 | |
ЗП 3 | |
ЗП 4 | |
ЗП 5 | |
ЗП 6 | |
ЗП 7 | |
ЗП 8 | |
ЗП 9 | |
ЗП 10 | |
СП 2 | |
СП 3 | |
СП 4 | |
СП 6 | |
СП 7 | |
СП 8 | |
СП 9 | |
СП 11 | |
СП 14 | |
СП 16 | |
СП 22 |