Вітаємо Вас, Майбутній Магістрант НТУ «ХПІ»!

Прийом документів

Вітаємо Вас, Майбутній Магістрант НТУ «ХПІ»!

УВАГА!!!
Настав найважливіший етап вступної кампанії 2024 року – отримання рекомендацій до зарахування!
  • До 24.08.2024 у кабінеті вступника ви зможете побачити РЕКОМЕНДАЦІЮ на БЮДЖЕТ.
  • До 24.08.2024будуть РЕКОМЕНДАЦІЇ на КОНТРАКТНУ ФОРМУ НАВЧАННЯ на НЕБЮДЖЕНТІ конкурсні пропозиції.
  • З 28.08.2024 з’являться рекомендації на ВІДКРИТІ конкурсні пропозиції
УВАГА!!!
Всім рекомендованим до зарахування на БЮДЖЕТ необхідно виконати умови до зарахування до 26.08.2024 до 18.00!!!

ВАШІ ДІЇ:

  1. ПІСЛЯотримання рекомендації до зарахування ВАЖЛИВО ПІДТВЕРДИТИ НАМІР НАВЧАТИСЯ за відповідною спеціальністю та освітньою програмою у кабінеті вступника. Як це зробити? Дивись відео інструкцію за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=MLApw9qle8o.
  1. Наступний крок – ВИКОНАННЯ УМОВ ДО ЗАРАХУВАННЯ!!! Необхідно подати пакет документів до вишу.

❓ЯК ПОДАТИ ДОКУМЕНТИ!

 ✅ Варіант 1 – Ви можете приїхати до вишу та подати пакет документів ОФЛАЙН.

Ми чекаємо Вас за адресою НТУ «ХПІ», м. Харків, вул. Кирпичова, 2, навчальний корпус У-2, цокольний поверх, каб. 1.1а.

Попередньо підготуйте наступні документи:

  • Документ про освіту (диплом бакалавра, диплом магістра) + додаток до нього (при умові вступу з іншого ВНЗ)
  • Мотиваційний лист на обрану спеціальність та освітню програму(на яку Вас було рекомендовано) – 1 копія.
  • Екзаменаційний лист ЄВІ/ЄФВВ + інформаційна картка з результатами випробування (можна скачати з кабінету учасника зовнішніх випробувань) – 1 копія.
  • Військово-обліковий документ (Військово-обліковий документ повинен мати позначку про оновлення даних та VIN-код. Заміною може бути Витяг (pdf) з мобільного додатку Резерв+ АБО Витяг сформований з ЦНАП (на обох документах має бути QR-код за яким здійсьнюється перевірка документа) – 2 копії.
  • Паспорт (з обох боків)– 2 копії.
  • РНОКПП (ідентифікаційний код)– 2 копії.
  • Довідка реєстрації місця проживання– 2 копії.
  • Фото 3*4– 4 шт.
  • Документи, що підтверджують пільгу або квоту (за наявністю).
  • Заяву для вступу на обрану спеціальність можна отримати в приймальній комісії.

✅Варіант 2 – Подача документів ОНЛАЙН.

В такому випадку прохання заповнити Google-форму, де всі документи можна загрузити в електронному вигляді (ЯКІСНІ СКАНИ (300 dpi)), та обов’язково підписати електронним підписом КЕПУВАГА! У формі потрібно скачати додаткові бланки, роздрукувати, заповнити особисто вступником, зробити ЯКІСНИЙ СКАН (300 dpi).

⚠️ Уважно прочитайте інструкцію описану у формі!

УВАГА!!!
Завантажити заяву для вступу на обрану спеціальність можливо буде тільки після отримання рекомендації (в активних діях буде надано доступ для друку заяви).

Посилання на форму – https://forms.gle/d6CfBhtpeJMw4MPW8