Вітаємо Вас, Майбутній Магістрант НТУ «ХПІ»!
- До 28.08.2025 у кабінеті вступника ви зможете побачити РЕКОМЕНДАЦІЮ на БЮДЖЕТ
- На контрактну форму навчання рекомендації отримаєте 01.09.2025. Підтвердження та виконання умов до зарахування до 04.09.2025 до 18.00
ВАШІ ДІЇ:
- ПІСЛЯотримання рекомендації до зарахування ВАЖЛИВО ПІДТВЕРДИТИ НАМІР НАВЧАТИСЯ за відповідною спеціальністю та освітньою програмою у кабінеті вступника. Як це зробити? Дивись відео інструкцію за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=MLApw9qle8o.
- Наступний крок – ВИКОНАННЯ УМОВ ДО ЗАРАХУВАННЯ!!! Необхідно подати пакет документів до вишу.
❓ЯК ПОДАТИ ДОКУМЕНТИ!
✅ Варіант 1 – Ви можете приїхати до вишу та подати пакет документів ОФЛАЙН.
Ми чекаємо Вас за адресою НТУ «ХПІ», м. Харків, вул. Кирпичова, 2, навчальний корпус У-2, цокольний поверх, каб. 1.1а.
Попередньо підготуйте наступні документи:
- Документ про освіту (диплом бакалавра, диплом магістра) + додаток до нього (при умові вступу з іншого ВНЗ)
- Мотиваційний лист на обрану спеціальність та освітню програму(на яку Вас було рекомендовано) – 1 копія.
- Екзаменаційний лист ЄВІ/ЄФВВ + інформаційна картка з результатами випробування (можна скачати з кабінету учасника зовнішніх випробувань) – 1 копія.
- Військово-обліковий документ (Військово-обліковий документ повинен мати позначку про оновлення даних та VIN-код. Заміною може бути Витяг (pdf) з мобільного додатку Резерв+ (на документах має бути QR-код за яким здійсьнюється перевірка документа) – 2 копії.
- Паспорт (з обох боків)– 2 копії.
- РНОКПП (ідентифікаційний код)– 2 копії.
- Довідка реєстрації місця проживання– 2 копії.
- Фото 3*4– 4 шт.
- Документи, що підтверджують пільгу або квоту (за наявністю).
- Заяву для вступу на обрану спеціальність можна отримати в приймальній комісії.
✅Варіант 2 – Подача документів ОНЛАЙН.
В такому випадку прохання заповнити Google-форму, де всі документи можна загрузити в електронному вигляді (ЯКІСНІ СКАНИ (300 dpi)), та обов’язково підписати електронним підписом КЕП. УВАГА! У формі потрібно скачати додаткові бланки, роздрукувати, заповнити особисто вступником, зробити ЯКІСНИЙ СКАН (300 dpi).А також відправити договор про навчання (для бюджетників та контрактників) та договір про надання платної освітньої послуги (тільки для контрактників).
Заяву вступника (потрібно скачати в електронному кабінеті вступника (виділити заяву на обрану спеціальність, далі натискаємо на “Активні дії” -> “Друк заяви”, запропонується форма введення поштової адреси вступника та потреба у заселенні в гуртожиток, нічого не заповнюючи натискаємо “Так” та завантажуємо pdf заяви, його і треба роздрукувати, заповнити власноруч (у заяві вказати фактичне місце проживання, в додатковій інформації вказати додаткові контакти батьків). Зробити скан та додати до пакету документів для форми.
⚠️ Уважно прочитайте інструкцію описану у формі!
Посилання на форму – https://forms.gle/5HFDfvT74gkHX5qA9
Отримати шаблони та зразки заповнення договорів можна за посиланням: http://getcontract.gostudy.click