Графік захисту дипломів бакалаврів: (2023-2024 навчальний рік)
Червень
|
Денне відділення |
Денне відділення |
Заочне відділення |
|
1 | Звіт дипломників щодо готовності дипломів (присутність обов’язкова) |
|
|
|
2 | Бакалаврам (тільки після перевірки керівником!) переслати дев’ять файлів; диплому, презентації та бібліографічного запису диплому (для генеральної репетиції) на адресу: masalitinanyu@yahoo.com |
|
||
3 | Генеральна (обов’язкова) репетиція передзахисту бакалаврів в аудиторії на кафедрі |
|
||
4 | Надсилання (тільки після перевірки керівником!) для розміщення в Електронному репозитарії НТУ «ХПІ» остаточних версій дев’яти файлів диплому, презентації та бібліографічного запису диплома, декларації, рецензії на адресу: masalitinanyu@yahoo.com |
15.06.24
|
15.06.24 | 15.06.24 |
5 | Передзахист та ДОПУСК до захисту дипломів |
|
||
6 | ЗАХИСТ дипломів | 18.06.24 | 19.06.24 | 20.06.24 |
Нормативно-правове забезпечення впровадження принципів академічної доброчесності Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут»
- Статут Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут»
- Правила внутрішнього розпорядку Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут»
- Опис системи внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут»
- Кодекс етики академічних взаємовідносин та доброчесності Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут»
- Положення про систему запобігання та виявлення академічного плагіату у випускних кваліфікаційних роботах здобувачів вищої освіти Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут»
- Положення про репозитарій «Електронний архів Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут»
- Положення про Електронний репозитарій кваліфікаційних випускних робіт здобувачів вищої освіти у Національному технічному університеті «Харківський політехнічний інститут»
Нормативно-правове забезпечення впровадження принципів академічної доброчесності Науково-технічної бібліотеки НТУ «ХПІ»
ПРОТОКОЛ № 3 від 28 жовтня 2021 року засідання трудового колективу кафедри біотехнології, біофізики та аналітичної хімії НТУ «ХПІ» download
- СТЗВО-ХПІ-2.01-2021. Дипломні проекти та дипломні роботи.Загальні вимоги до виконання.
- СТЗВО-ХПІ-3.01-2021. Текстові документи у сфері навчального процесу. Загальні вимоги до виконання.
- Файли типу “Буклет” слід роздрукувати на аркушах паперу формату А4 (двосторонній друк), щоб, зігнувши навпіл, одержати брошури формату А5 [спочатку роздруковувати непарні (Odd) сторінки, а на їхній зворотній стороні ––парні (Even) сторінки, у зворотному порядку (reverse pages
- Звіт та щоденник практики надсилати на пошту onbliznjuk@ukr.net
НАПРИКЛАД, в 2022 році у студента І.І.Іваненко файл диплома має називатися:
УВАГА!! Прізвище латинськими літерами має бути ТОЧНО таким як у дипломі (в його англійській частині). (Прізвище отримують з кирилиці ТІЛЬКИ за допомогою програми транслітерації: http://ukrlit.org/transliteratsiia ). ПРАВИЛЬНУ транслітерацію можна з’ясувати в дирекції.
У нашому прикладі має бути такий файл
НАПРИКЛАД, в 2022 году у студента І.І. Іваненко файл презентації в форматі .ppt має називатися:
В нашому прикладі файл презентації в форматі PDF має називатисяPrezentatsiia_2022_Ivanenko_I_I.pdf
Заголовок бібліографічного запису. Основна назва [Загальне позначення матеріалу] : відомості щодо назви / Відомості про відповідальність. – Шифр роботи. – Місце захисту роботи, Дата захисту роботи. – Кількість сторінок : Ілюстрації + Додатки. – Примітки.
Шифр роботи = індекс групи.номер студента за наказом.
Наприклад: Гуржий А. А. Розробка технології біокаталізаторів на основі ліпази штамів Candida antarctica [Електронний ресурс] : кваліфікаційна робота освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр / Аліна Андріївна Гуржий ; наук. керівник Краснопольський Ю. М. ; Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут». – ХТ-422а.02 – Харків, 2023. – 79 с. : іл. + Презентація.
(1) файл Word та (2) відповідний йому файл PDF; (3) файл презентації в PowerPoint та (4) відповідний йомуу файл PDF; (5) файл бібліографічного запису диплома, (6) декларація (7) рецензія
В нашому прикладі студент І.І.Іваненко, після отримання дозволу керівника має надіслати дев’ять файлів:Poiasniuvalna_zapyska_2022_Ivanenko_I_I.docPoiasniuvalna_zapyska_2022_Ivanenko_I_I.pdfPrezentatsiia_2022_Ivanenko_I_I.pptPrezentatsiia_2022_Ivanenko_I_I.pdfБібліографичний запис диплому-Іваненко.docІваненко_Декларація.pdfІваненко_Рецензія.pdfІваненко_Відгук керівника.docІваненко_Довідка.docВАЖЛИВО! Розмір кожного файлу не має перевищувати 500 Мб.