19 травня 2025 року на кафедрі пройшов науковий семінар для аспірантів групи АВ-1023, які завершили другий рік навчання за освітньо-науковою програмою третього рівня вищої освіти Е2 “Екологія”.
Метою семінару було ознайомлення здобувачів ступеня доктора філософії зі структурою третього року навчання, його ключовими етапами та вимогами до результатів освітньої та наукової складових підготовки.
З вітальним словом до учасників звернувся гарант освітньо-наукової програми, завідувач кафедри, доц. Олексій Шестопалов. Він детально розповів про організацію практичної підготовки аспірантів, зокрема про проходження педагогічної та виробничої практик, які заплановано на осінній та весняний семестри третього року навчання. Окрему увагу було приділено формуванню індивідуальної освітньо-наукової траєкторії, ролі керівника, вимогам до обсягів публікацій та участі в наукових заходах.
Антоніна Сакун, відповідальна особа за підготовку PhD у ННІ МІТ, провела інформаційну сесію щодо процедур попереднього розгляду та захисту дисертаційної роботи. У виступі також було висвітлено актуальні вимоги до академічної доброчесності при підготовці наукових публікацій і дисертацій, зокрема щодо унікальності тексту, коректного цитування, уникнення плагіату та дотримання етичних принципів у наукових дослідженнях. Окремо Антоніна Сакун наголосила на нульовій толерантності як в НТУ ХПІ, так й на кафедрі стосовно корупції та хабарництва.
У другій частині семінару аспіранти представити короткі доповіді про хід виконання власних дисертаційних досліджень, поділитися результатами експериментальної та аналітичної роботи, а також окреслити перспективи подальших наукових пошуків. Учасники обговорили зі спікерами можливості міждисциплінарної взаємодії, участі в Міжнародних конференціях та залучення до наукових грантових програм.
Захід пройшов у дружній атмосфері, з активним обговоренням проблемних питань, що виникають у процесі підготовки дисертацій, а також наданням практичних порад щодо їх розв’язання. Усі учасники семінару відзначили важливість таких зустрічей для якісної підготовки майбутніх докторів філософії та формування спільноти молодих науковців.