Вітаємо Вас, Майбутній Магістрант НТУ «ХПІ»!
УВАГА!!!
Настав найважливіший етап вступної кампанії 2024 року – отримання рекомендацій до зарахування!
- До 24.08.2024 у кабінеті вступника ви зможете побачити РЕКОМЕНДАЦІЮ на БЮДЖЕТ.
- До 24.08.2024будуть РЕКОМЕНДАЦІЇ на КОНТРАКТНУ ФОРМУ НАВЧАННЯ на НЕБЮДЖЕНТІ конкурсні пропозиції.
- З 28.08.2024 з’являться рекомендації на ВІДКРИТІ конкурсні пропозиції
УВАГА!!!
Всім рекомендованим до зарахування на БЮДЖЕТ необхідно виконати умови до зарахування до 26.08.2024 до 18.00!!!
ВАШІ ДІЇ:
- ПІСЛЯотримання рекомендації до зарахування ВАЖЛИВО ПІДТВЕРДИТИ НАМІР НАВЧАТИСЯ за відповідною спеціальністю та освітньою програмою у кабінеті вступника. Як це зробити? Дивись відео інструкцію за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=MLApw9qle8o.
- Наступний крок – ВИКОНАННЯ УМОВ ДО ЗАРАХУВАННЯ!!! Необхідно подати пакет документів до вишу.
❓ЯК ПОДАТИ ДОКУМЕНТИ!
✅ Варіант 1 – Ви можете приїхати до вишу та подати пакет документів ОФЛАЙН.
Ми чекаємо Вас за адресою НТУ «ХПІ», м. Харків, вул. Кирпичова, 2, навчальний корпус У-2, цокольний поверх, каб. 1.1а.
Попередньо підготуйте наступні документи:
- Документ про освіту (диплом бакалавра, диплом магістра) + додаток до нього (при умові вступу з іншого ВНЗ)
- Мотиваційний лист на обрану спеціальність та освітню програму(на яку Вас було рекомендовано) – 1 копія.
- Екзаменаційний лист ЄВІ/ЄФВВ + інформаційна картка з результатами випробування (можна скачати з кабінету учасника зовнішніх випробувань) – 1 копія.
- Військово-обліковий документ (Військово-обліковий документ повинен мати позначку про оновлення даних та VIN-код. Заміною може бути Витяг (pdf) з мобільного додатку Резерв+ АБО Витяг сформований з ЦНАП (на обох документах має бути QR-код за яким здійсьнюється перевірка документа) – 2 копії.
- Паспорт (з обох боків)– 2 копії.
- РНОКПП (ідентифікаційний код)– 2 копії.
- Довідка реєстрації місця проживання– 2 копії.
- Фото 3*4– 4 шт.
- Документи, що підтверджують пільгу або квоту (за наявністю).
- Заяву для вступу на обрану спеціальність можна отримати в приймальній комісії.
✅Варіант 2 – Подача документів ОНЛАЙН.
В такому випадку прохання заповнити Google-форму, де всі документи можна загрузити в електронному вигляді (ЯКІСНІ СКАНИ (300 dpi)), та обов’язково підписати електронним підписом КЕП. УВАГА! У формі потрібно скачати додаткові бланки, роздрукувати, заповнити особисто вступником, зробити ЯКІСНИЙ СКАН (300 dpi).
⚠️ Уважно прочитайте інструкцію описану у формі!
УВАГА!!!
Завантажити заяву для вступу на обрану спеціальність можливо буде тільки після отримання рекомендації (в активних діях буде надано доступ для друку заяви).
Посилання на форму – https://forms.gle/d6CfBhtpeJMw4MPW8