АСПІРАНТИ ВЗЯЛИ УЧАСТЬ У ШКОЛІ-СЕМІНАРІ

За результатами щорічного моніторингу якості навчання аспірантів за Освітньо-науковими програмами, який проводить аспірантура, було визначено труднощі, які виникають у аспірантів кафедри в ході виконання самостійної та науково-дослідницької роботи за оцінкою науково-педагогічних працівників. Зокрема, НПП кафедри відзначили «недостатній рівень володіння прийомами адаптації в умовах пандемії COVID-19, пов’язаних із додатковим психічним навантаженням» та «недостатній рівень володіння прийомами адаптації в умовах пандемії COVID-19, необхідність додаткового оволодіння прийомами психічної саморегуляції та відновлення психічного здоров’я».

У зв’язку з цим особливу увагу аспірантів було звернено на корисність та цікавість педагогічних майстерень та майстер-класів, які проводяться у межах XIХ Міжнародної школи-семінару «Сучасні педагогічні технології в освіті» (02-04.02.2022).

Аспіранти кафедри, зокрема, зацікавились та прослухали 4 лютого 2022 року педагогічну майстерню проф. Т.В. Гури «Особливості відновлення психічного здоров’я викладача».