Соціальне забезпечення
Умови прийому. Спеціальність 232 «Соціальне забезпечення»
Освітня програма
«Управління в сфері соціального забезпечення»
Освітній ступінь випускників: магістр.
Кваліфікація: магістр з соціального забезпечення.
Форма навчання: денна (1,4 роки), заочна (1,4 роки)
Навчання передбачає вивчення питань освітньої і професійної підготовки фахівців сфери соціального забезпечення, набуття здобувачами вищої освіти знань, вмінь та навичок, за допомогою яких вони будуть здатні до розв’язання задач, проблем у сфері соціального забезпечення із застосуванням положень і методів сучасних технологій управління; опанування фахівцями сфери соціального забезпечення «м’яких навичок»: навчанню роботи з емоціями, співпраці в команді, розвитку ініціативності, креативності та впевненості у своїх діях у майбутній професійній діяльності. забезпечення здатності сприймати критику та надавати критичні зауваження.
Основні спеціальні навчальні дисципліни: Державна соціальна політика, Національна безпека у сфері соціального захисту, Правові основи управління соціальною сферою, Лідерство в управлінні соціальними процесами, Системний підхід в управлінні, Управління персоналом соціального закладу, Технології прийняття управлінських рішень, Філософія управління, Основи інформаційно-аналітичної діяльності керівника, Психологія травми у соціальній роботі, Соціально-психологічні комунікації в управлінні, Операційне та ситуаційне управління, Інформаційна політика та РR-технології в управлінні, Комунікації керівника в інформаційному суспільстві, Планування та прогнозування діяльності соціальної організації, Електронне врядування та ІКТ в управлінні, Іміджелогія та розвиток soft skills, Європейські студії та ін.
Навчання здійснюється з використанням сучасних інноваційних технологій у Центрі Лідерства НТУ «ХПІ» (Міжнародний європейський грант). Студенти мають можливість стажуватися за місцем роботи за фахом, у центрах надання соціальних послуг, в НТУ «ХПІ»; публікувати результати своїх наукових досліджень у фахових журналах, що видаються на кафедрі та інституті «Соціально-гуманітарних технологій». Захист дипломних робіт можливий українською й англійською мовами.
Успішне навчання в магістратурі дає можливість вступу до аспірантури.
Вартість навчання:
Форма навчання | кількість семестрів | за семестр | оплата за весь період |
денна | 3 | 16470 грн. | 38700 грн. |
заочна | 3 | 8890 грн. | 23100 грн. |
Умови зарахування: До магістратури можуть вступати особи, що мають диплом бакалавра, спеціаліста або магістра будь-якого профілю.
ОСОБЛИВОСТІ ВСТУПНОЇ КАМПАНІЇ У 2022 р.
другий рівень вищої освіти (МАГІСТР) денна та заочна форма навчання
БЕЗ ЄВІ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ!!!
ВСТУП НА КОНТРАКТНІ МІСЦЯ ДИСТАНЦІЙНО
ЛИШЕ ЗА МОТИВАЦІЙНИМ ЛИСТОМ
Другий рівень вищої освіти (МАГІСТР) денна та заочна форма навчання
ВСТУП на основі диплому БАКАЛАВРА:
На бюджетні місця:
1) Фахове вступне випробування з соціального забезпечення;
2) Мотиваційний лист.
На контрактні місця:
1) Мотиваційний лист.
ВСТУП на основі диплому СПЕЦІАЛІСТА/МАГІСТРА:
На контрактні місця:
1) Мотиваційний лист.
СТРОКИ ВСТУПНОЇ КАМПАНІЇ
Подання заяв для вступу 16 серпня – 15 вересня
Оприлюднення рейтингових списків на бюджет – не пізніше 20 вересня. Підтвердження бажання навчатись на бюджеті – до 18:00 24 вересня.
Зарахування:
- бюджет – 25 вересня;
- контракт – визначають правила прийому закладу, але не пізніше 30 листопада
Прийом документів:
Необхідні документи:
- Заява встановленого зразка
- Диплом і додаток до диплому (оригінал)
- Фотографії ( 3 * 4 см , 6 шт)
- Копія ідентифікаційного коду
- Копія паспорта 1,2 та 11 сторінки
Для подачі заяви на заочне відділення необхідно також 5 конвертів з марками ( заповнених з адресою одержувача, індекс обов’язковий).
Контакти: м.Харків, 61002, вул.Кірпічова 2 корпус У-2, 2 поверх, кафедра педагогіки і психології управління соціальними системами ім. акад. І.А. Зязюна
(057) 707-68-60, 707-64-90, 707-60-42
Web-сайт: http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss.
Завідуючий кафедрою: д.пед.н., проф. Романовський Олександр Георгійович.
(057) 700-40-25; e-mail: romanovskiy_khpi@mail.ru