МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В АСПІРАНТУРІ НТУ «ХПІ» (ОНП 011: Освітні, педагогічні науки, підсумки за 2023 р.)

Законом України «Про вищу освіту» передбачається у межах системи внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності Університету та якості вищої освіти здійснювати моніторинг оцінки якості навчання та періодичний перегляд освітніх програм аспірантів.
В НТУ «ХПІ» моніторинг якості організації навчання в аспірантурі проводився шляхом анкетування протягом грудня 2023 року. Учасниками анкетування були аспіранти, які навчаються за освітньо-науковою програмою: «Освітні, педагогічні науки».
В опитуванні взяли участь 14 осіб. Анкета «Моніторинг якості організації навчання в аспірантурі» включала 11 питань. Анкетування було анонімне.

11. Ваші пропозиції, щодо покращення організації навчального процесу в аспірантурі
7 відповідей

– Існуючі стандарти навчання заходяться на високому рівні
– Хочу щиро подякувати педагогічним працівникам за якісну організацію освітнього процесу для здобувачів освіти у таких надзвичайно складних умовах; за щоденну кваліфіковану допомогу і підтримку (стимулювання) щодо написання дисертації, за креативний підхід у проведенні навчальних онлайн-занять!!!!
– Мене все влаштовує
– Навчання проходить з достатньою кількістю необхідної та цікавої інформації. Проходять семінари, конференції та інші заходи, під час яких можна дізнатись багато нового та представити свої результати досліджень. Тому можу сказати, що мені все подобається

– Відсутні, у зв’язку з тим,що організація освітнього процесу організована добре
– Я цілком задоволений навчанням, пропозицій немає

Таким чином, аспіранти, що навчаються на ОНП «Освітні, педагогічні науки» високо оцінюють якість організації навчання в аспірантурі НТУ «ХПІ».

МОНІТОРИНГ ВІДПОВІДНОСТІ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ В АСПІРАНТУРІ ОЧІКУВАННЯМ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ (ОНП 011: Освітні, педагогічні науки, підсумки за 2023 р)

 

Важливим напрямом анкетування є виявлення проблем, що виникають під час освітньо-наукового процесу з метою їх усунення. Висновки результатів проведених досліджень можуть бути покладені в основу подальшого вдосконалення внутрішньої системи забезпечення якості освітньо-наукової діяльності та якості вищої освіти.

Анкетування щодо відповідності якості навчання в аспірантурі очікуванням науково-педагогічних працівників за підсумками 2023 року проводилось протягом грудня 2023 року, в ньому взяли участь 8 осіб – викладачі ОНП та наукові керівники аспірантів. Анкета складалася із 4 питань.

Таким чином, аспіранти, що навчаються на ОНП 011 «Освітні, педагогічні науки» задоволені матеріальним забезпеченням освітньо-наукової діяльності.

МОНІТОРИНГ ВІДПОВІДНОСТІ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ В АСПІРАНТУРІ ОЧІКУВАННЯМ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ (ОНП 011: Освітні, педагогічні науки, підсумки за 2023 р)

 

Важливим напрямом анкетування є виявлення проблем, що виникають під час освітньо-наукового процесу з метою їх усунення. Висновки результатів проведених досліджень можуть бути покладені в основу подальшого вдосконалення внутрішньої системи забезпечення якості освітньо-наукової діяльності та якості вищої освіти. Анкетування щодо відповідності якості навчання в аспірантурі очікуванням науково-педагогічних працівників за підсумками 2023 року проводилось протягом грудня 2023 року, в ньому взяли участь 8 осіб – викладачі ОНП та наукові керівники аспірантів. Анкета складалася із 4 питань.

Таким чином, за результатами опитування НПП можна зробити висновки, що:
1. НПП загалом задоволені відвідуванням занять аспірантами
2. Щодо труднощів під час виконання аспірантами самостійної роботи, то більшість вказали: що їх немає (62,8 %) або що вони пов’язані з навичками самоорганізації та планування самостійної роботи
3. Стосовно труднощів виконання дослідно-експериментальної роботи, то більшість опитаних відзначили складнощі у зв’язку з війною та її наслідками в країні
4. Опитані НПП вважають, що освітні компоненти ОНП достатньо збалансовані та не потрібують змін


Підводячи підсумки анкетування за результатами 2023 року потрібно зробити висновки про необхідність подальшого вдосконалення освітнього процесу в аспірантурі по ОНП «Освітні, педагогічні процесі», зокрема:
1. Регулярно проводити опитування аспірантів та науковопедагогічних працівників щодо відповідності якості навчання в аспірантурі та виявляти слабкі сторони з метою подальшого удосконалення ОНП.
2. Удосконалити формування навичок самоорганізації у аспірантів у процесі викладання освітніх компонентів ОНП.