За результатами проведеного моніторингу: аспіранти прослухали додаткові вебінари по стресостійкості

Під час моніторингу якості навчання в аспірантурі за 2023 рік науково-педагогічними працівниками було відзначено підвищене психоемоційне навантаження у аспірантів в умовах війни, що може впливати на їх самостійну та науково-дослідницьку роботу. У зв’язку з цим аспірантів було запрошено відвідати вебінари по програмі психологічної підтримки учасників освітнього процесу.

21 лютого 2024 р. аспіранти прослухали вебінар завідувачки кафедри проф. Н.В. Підбуцької на тему «Психологічна резилентність вчителя: ключ до емоційної підтримки учнів», під час якого мали можливість дізнатись про техніки керування стресом; способи підвищення власної стресостійкості для вирішення викликів, що пов’язані з воєнним станом та післявоєнним періодом; методики педагогічної саморегуляції; техніки вирішення конфліктних ситуацій

20 лютого 2024 р. аспіранти прослухали вебінар доцентки кафедри доц. Н.В. Середи на тему «Підтримка дитини в ситуаціях стресу та невизначеності: техніки та практики», під час якого ознайомились із питаннями природи негативних емоцій та станів: як і чому вони виникають, якими бувають, як розпізнати негативні емоційні стани та стрес за зовнішніми ознаками; особливостями стабілізаційних, дихальних, тілесних вправ та ігор, вправ для заспокоєння для різних вікових груп; методичними розробками (практикуми, картки, посилання на аудіо та відео) для надання психологічної підтримки та допомоги.