МЕТОДИ ВЕДЕННЯ КОНСПЕКТУ

Для будь–якого студента оволодіння мистецтвом конспектування  є дуже важливим, адже від цього залежить, як він вивчіть матеріал, як підготується до іспиту та як його скласти.

Конспектування – це процес обґрунтованої обробки текстових, аудіо- та відеоматеріалів для покращення пам’яті інформації. Написання резюме дозволяє виділити смислові частини, виправити ключові ідеї, визначити закономірності та систематизувати інформацію. Конспект складається у вигляді рефератів, уривків та питань для відображення та уточнення необхідної інформації у стислому вигляді. Існує багато способів робити нотатки:

  • Метод Корнелла

Ця техніка означає, що вам потрібно лише записати найважливіші речі та проаналізувати масовий потік інформації. Ідея полягає в тому, щоб розділити сторінку на кілька основних блоків, а наприкінці підбити підсумки.

  • Ментальні карти

Зведена інформація представлена ​​у вигляді деревоподібної схеми: гілки (тезиси, ідеї) розходяться від кореневого елементу (теми).

  • Метод речень

Кожне речення або тезис має бути написано в новому рядку та пронумеровано послідовно. Це допоможе вам не заплутатися під час читання резюме.

  • Метод потоку

Суть цього методу полягає в тому, щоб написати лише ключові моменти на тему, що розповідає лектор. Потім обміркуйте інформацію та запишіть свої думки та коментарі. Ви можете записати це у будь -якому зручному форматі: таблиці, діаграми, малюнки, карти або їх суміш.

  • Метод відступу

Суть цього методу полягає у викладі тезисів від загальних до спеціальних. Використовуйте відступ, щоб додати підтему до кожної основної теми, до них – більш докладні ідеї.

  • Метод боксів

Цей метод полягає в тому, щоб помістити кожен блок теми в окрему «коробку».

Звичайно, одного тільки конспектування недостатньо, щоб бути повністю підготовленим: без власного осмислення та узагальнення, без наукових ресурсів вам буде важко досягти чудових результатів у навчанні. Але конспект – це свого роду фундамент, «компас», і він, якщо хочете, допоможе вам освоїти шлях пізнання.