Участь кафедри в міжнародному освітньому проекті Global Faculty Week-2023
Вже два роки поспіль наша кафедра приймає участь у Global Faculty Week, що проходить у Каунасі.
Більш детально:
1. ERASMUS+КА1
Налагодження академічної мобільності в рамках проектів Європейського Союзу ERASMUS+КА1 кафедра здійснює шляхом участі у міжнародних ярмарках. При цьому однією із задач є інтеграція міжнародних аспектів у навчальні програми кафедри та розвиток міжнародних відносин, які направлені на сприяння координації навчальних планів спеціальностей та розширення мобільності студентів і викладачів
25 січня 2022 р. відбулося представлення кафедри на віртуальному ярмарку GO Abroad 2022, організованому на он-лайн платформі Каунаським технологічним університетом (Литва), в якій прийняли участь 20 європейських університетів та 18 університетів з інших країн світу. Загальною ціллю заходу є залучення студентів у академічну мобільність за проектами ERASMUS+КА1 та цифрове просування спеціальностей університетів щодо подальшої міжнародної співпраці (https://web.kpi.kharkov.ua/htpe/yarmarka-virtual-go-abroad-fair-2022/).
2. Програма ТЕМПУС
Освітня програма ТЕМПУС відома як європейська програма фінансування міжуніверситетської співпраці. З 2014 р. вона трансформувалась у напрям програми Еразмус+ : КА2. У період з 15 жовтня 2012 по 15 жовтня 2015 року кафедра приймала участь у проекті CENEAST – Реформування програм у сфері містобудування на теренах Східного сусідства (530603 — TEMPUS— 1 — 2012 — 1 — LT — TEMPUS — JPCR (2012-3071/001-001). Мета проекту – реформування навчальних програм у галузі містобудування на просторі Східного добросусідства. Об’єм фінансування: 892 177 євро. Серед членів консорціуму – Вільнюський технічний університет ім. Гедімінаса (Литва), Алма Матер Студіорум – Болонський університет (Італія), Солфордський Університет (Великобританія), Таллінський технічний університет (Естонія), Національний технічний університет України (КПІ) та ін.
Всі партнери проекту співробітничали за рішенням таких основних завдань:
– реформування в університетах навчальних програм підготовки бакалаврів, магістрів, аспірантів введенням нових дисциплін (модулів) з енергетично та екологічно стійкого, доступного за ціною та безпечного для здоров’я містобудування. Мета – підвищення значущості освіти в університетах країн-партнерів з урахуванням потреб ринку праці;
– популяризація Болонського процесу в університетах країн-партнерів проекту на прикладі університетів країн ЕС (вдосконалення навчальних планів, ECTS, інноваційне навчання);
– сприяння підвищенню кваліфікації співробітників університетів країн – партнерів та ін.
Результат впровадження проєкту CENEAST:
- удосконалення навчальних планів кафедри підготовки здобувачів другого (магістерського) та третього (доктор філософії) рівня вищої освіти;
- включення дисципліни у навчальний план підготовки здобувачів третього (доктор філософії) рівня вищої освіти за спеціальністю 101 “Екологія”;
- розробка навчально-методичного комплексу дисципліни «Екологічно сталий розвиток міст», у тому числі видання навчального посібника та розробка textbook як керівництва до вивчення дисципліни.