9 та 10 координаційні наради Tempus

На 9-ій координаційній нараді, що пройшла 12-15 листопада 2014 року в Московському державному будівельному університеті, учасники проекту провели аналіз розроблених матеріалів модулів, а також обговорили основні питання подальшого розвитку міжвузівського обміну модулями, електронної міжвузівської мережевої системи, інтелектуальної бібліотеки. Крім цього, багато з них взяли участь в роботі міжнародної наукової конференціїІнтеграція, партнерство та інновації в науках про будівництво і в освіті“.

Питання поширення підготовлених в рамках проекту модулів, інтелектуальної бібліотеки, навчальної системи та системи оцінки рівня знань, а також моніторингові результати будуть включені до порядку 10ої координаційної наради, яка відбудеться 22-23 січня 2015 року в Московському державному індустріальному університеті. Планується, що його учасники ознайомляться з існуючою в цьому університеті дистанційною системою навчання.

Так ось ти яке, водне поло!

Я Олексій Толстой і я ватерполіст. Моя історія починається в далекому 2009-му, це був лихий рік: ми байдикували як могли… Поступово приходило усвідомлення всього, що відбувається, і я зрозумів: треба щось змінювати. Був теплий вересневий вечір, приємний вітерець розвивав моє волосся, і я прийняв рішення змінити своє життя. Я пішов на захід…, а прийшов на водне поло.

1Чому саме водне поло – я не знаю, не пам’ятаю, але за все я вдячний своєму азарту.
У перші місяці наполегливих, виснажливих і кропітких тренувань приходило бажання кинути все, просто піти… назавжди. Але, крім скарг на тренування, водне поло вчило не здаватися!
Через рік, за який мені вдалося взяти участь на змаганнях, на яких я мало себе проявив, я виховав у собі головну якість, яка має бути у кожної людини, головну якість ватерполіста – командний дух.
У 2010 я перейшов вчитися в спортивне вчилище (ХДВУФК№1), де більше часу приділяв тренуванням. У грудні були мої перші виїзні змагання – кубок Львова, тоді мені вдалося себе проявити трохи (пам’ятаю мою радість забитим 2-м голам). Ця поїздка знаменувалася і моєю першою медаллю – ми зайняли 3-е місце. Через деякий час тренерським штабом було прийнято рішення поставити мене на ворота. Так починається мій новий – основний період життя у водному поло…
За весь час моєї ватерпольной кар’єри мені вдалося взяти участь у великій кількості змагань, випробувати дійсно солодку радість і, воістину, гіркі розчарування.
На тренуваннях мені треба було доводити, що я можу боротися, конкурувати. Так я вибив собі місце у збірної Харківської області на ІV літніх юнацьких спортивних іграх (2012), які проходять 1 раз в 4 роки (у мене один раз в житті), де ми з великими труднощами вибралися в плей-офф і потім, обігравши Львів з рахунком 5:3 зайняли перше місце! За це нас всіх нагородили кандидатами у майстри спорту. Емоції зашкалювали.
Зламані носи, бійки в душовій після гри, все це довелося випробувати мені і моїй команді. Спорт не може бути без емоцій, особливо водне поло.
Призові місця ми займали так само на різних кубках та чемпіонатах (в основному 2-е місце). Найбільше мені запам’ятався мій минулий чемпіонат (2-е місце): там, можна сказати був пік моєї кар’єри, я показав себе, показав на що я здатний. Але найважливішим був мій останній чемпіонат, фінал (Харків), адже це були мої останні змагання. Ми боролися за 3-е місце. Я хотів відстояти краще всіх і вивести команду вперед. Доля посміхнулася мені. Трибуни скандували моє ім’я, коли я знову і знову відбивав атаки ворогів, захищаючи свої ворота! Гарне завершення кар’єри… Попереду тільки вища ліга, і я не впевнений, що я буду там грати, адже команди вже немає, а це найважливіше для мене.

2Якщо ви читаєте це, то, швидше за все, я не займаюся вже водним поло. Але …. хто знає …

Перша полева практика

Поки гарна погода, поки світить сонце і можна насолоджуватися початком осені – доцент Філенко Олеся Миколаївна вирішила провести польову практику в рамках вивчення курсу «Ландшафтна екологія» для студентів третього курсу гр. ІТ-22.

«Така практика передбачена учбовим планом, – говорить Олеся Миколаївна, – але зазвичай ми її проводимо в кінці весняного семестру, а цього року помінялися учбові плани і предмет вивчається восени. Не хотілося в грудні ходити по мокрому і холодному лісу, адже снігу в цей час в Харкові майже ніколи немає, а ось простуда і руки-ноги, що мерзнуть, – є. Тому цією восени ми пішли в лісопарк і студенти змогли провести всі дослідження, насолоджуючись прекрасною вересневою погодою»

DSC_0552

Що студенти лише не робили – спочатку згідно завданню знаходили необхідну ділянку лісу, потім вимірювали його площу, рахували дерева, вимірювали їх діаметр, прикидали висоту, шукали нори і кубла мешканців нашого лісопарку, фіксували назви рослин і попутно збирали гербарій. В кінці практики – традиційне вогнище в спеціально обладнаному місці і теплі посиденьки із смаженими сардельками.

Потім, коли похолодає, і ми займатимемося в приміщеннях, наші студенти будуть узагальнювати отримані матеріали, проведуть всі необхідні розрахунки і в грудні проведуть прилюдну презентацію звітів по польовій практиці. А зараз у нас попереду ще відвідини інших «зелених» зон Харкова.

DSC_0549

«Ура, – діляться враженнями студенти гр. ІТ-22, – нарешті доросла, справжня практика. І хай це лише початок, адже ми всього на третьому курсі, але вже можемо з упевненістю сказати – ми будемо успішними і такими, що зажадалися, адже кафедра дає нам окрім теорії найнеобхідніше – практику!»

На фотографіях – наші студенти в лісопарку.

9-а координаційна нарада учасників проекту Tempus

12-15 листопада 2014 року в Московському державному будівельному університеті пройде 9-а координаційна нарада учасників проекту. Планується обговорення подальшого розвитку міжвузівського обміну модулями, електронної міжвузівської мережевої системи, інтелектуальної бібліотеки і інших питань, передбачених етапами проекту.

8-а координаційна нарада партнерів проекту Тempus

2-4 липня 2014 р. в Білоруському державному технічному університеті було проведено 8-у координаційну нараду партнерів проекту. Учасники наради обговорили можливості впровадження розроблених в проекті модулів для всіх рівнів підготовки студентів в університетах Росії, України, Білорусі, а також питання розвитку електронної міжвузівської мережевої системи, інтелектуальної бібліотеки, інтелектуальної навчальної системи, інтелектуальної системи оцінки знань.